Program Wydział Rok akademicki Stopień
Zarządzanie Wydział Zarządzania 2021/2022 mgr
Rodzaj Kierunek Koordynator ECTS
Niestacjonarne zaoczne Zarządzanie dr hab. inż. Katarzyna Rostek prof. PW

Warunki przyjęć:

www.wz.pw.edu.pl/kandydaci

Efekty uczenia się


Semestr 1:

Blok Grupa nazwa ECTS Wykłady Ćwiczenia Laboratoria Projekt Lekcje komputerowe Suma sylabus
Ekonomiakierunkowe Algorytmiczna teoria gier 2 10 10 0 0 0 20 sylabus
   Analiza ekonomiczna przedsiębiorstwa 3 10 10 0 0 0 20 sylabus
   Controlling w przedsiębiorstwie 3 10 10 0 10 0 30 sylabus
   Prawne aspekty działalności przedsiębiorstwa 2 10 10 0 0 0 20 sylabus
   Wybrane zagadnienia teorii grafów 3 10 10 0 0 0 20 sylabus
∑=13
Marketingkierunkowe Analiza rynku 2 0 18 0 0 0 18 sylabus
   Marketing cyfrowy 2 0 0 12 0 0 12 sylabus
   Marketing międzynarodowy 2 0 12 0 0 0 12 sylabus
∑=6
Zarządzaniekierunkowe Analiza strategiczna przedsiębiorstwa 2 0 12 0 0 0 12 sylabus
   Inteligentne przedsiębiorstwo w gospodarce globalnej 3 10 10 0 0 0 20 sylabus
   Modelowanie kultury organizacyjnej 2 0 12 0 0 0 12 sylabus
   Zarządzanie logistyczne 2 10 10 0 0 0 20 sylabus
   Zarządzanie zmianami 2 0 12 0 0 0 12 sylabus
∑=11
Suma semestr: ∑=

Semestr 2:

Blok Grupa nazwa ECTS Wykłady Ćwiczenia Laboratoria Projekt Lekcje komputerowe Suma sylabus
Ekonomiakierunkowe Ekonometria 3 10 10 0 0 0 20 sylabus
   Logika matematyczna 2 10 10 0 0 0 20 sylabus
   Międzynarodowe regulacje finansowe 2 10 10 0 0 0 20 sylabus
∑=7
EkosystemySpecjalność: Zarządzanie ekosystemem przedsiębiorczości Finansowanie projektów 2 0 0 0 12 0 12 sylabus
   Lean startup 2 2 10 0 0 10 0 20 sylabus
∑=4
Gospodarka cyfrowaSpecjalność: Zarządzanie ekosystemem przedsiębiorczości Modele biznesowe gospodarki cyfrowej 2 0 10 0 10 0 20 sylabus
   Nowe ekonomiki w gospodarce cyfrowej 1 0 10 0 0 0 10 sylabus
   Technologie w gospodarce cyfrowej 2 10 0 0 0 0 10 sylabus
   Cyberbezpieczeństwo w gospodarce cyfrowej 2 8 18 0 0 0 26 sylabus
∑=5
Marketingkierunkowe Warsztaty projektowe - Projekt w zakresie marketingu cyfrowego 2 0 0 0 18 0 18 sylabus
   Warsztaty projektowe - Projekt w zakresie odpowiedzialnego marketingu 2 0 0 0 18 0 18 sylabus
∑=4
Podejście procesoweSpecjalność: Zarządzanie przedsiębiorstwem w gospodarce globalnej Projektowanie procesów 2 0 0 0 18 0 18 sylabus
   Systemy wspomagania decyzji w zarządzaniu procesowym 2 10 0 10 0 0 20 sylabus
   Zarządzanie procesami w organizacjach globalnych 1 12 0 0 0 0 12 sylabus
   Zarządzanie ryzykiem i ciągłością działania 2 0 12 0 0 0 12 sylabus
∑=7
Rynek międzynarodowySpecjalność: Zarządzanie przedsiębiorstwem w gospodarce globalnej Metody analizy sieci społecznych i organizacyjnych 2 0 12 0 0 0 12 sylabus
   Negocjacje międzynarodowe 2 0 12 0 0 0 12 sylabus
∑=4
Zarządzaniekierunkowe Podstawy e-biznesu 2 8 10 0 0 0 18 sylabus
   Warsztaty projektowe - Analiza i ocena strategii 2 0 0 0 18 0 18 sylabus
   Zarządzanie kapitałem intelektualnym 2 0 12 0 0 0 12 sylabus
   Zarządzanie relacjami w gospodarce globalnej 2 8 8 0 0 0 16 sylabus
∑=8
Suma semestr: ∑=

Semestr 3:

Blok Grupa nazwa ECTS Wykłady Ćwiczenia Laboratoria Projekt Lekcje komputerowe Suma sylabus
Ekonomiakierunkowe Warsztaty projektowe - Audyt przedsiębiorstwa 4 0 0 0 18 0 18 sylabus
∑=4
EkosystemySpecjalność: Zarządzanie ekosystemem przedsiębiorczości Funkcjonowanie ekosystemów 2 10 0 0 10 0 20 sylabus
∑=2
Gospodarka cyfrowaSpecjalność: Zarządzanie ekosystemem przedsiębiorczości Wirtualizacja działalności gospodarczej 2 0 10 0 10 0 20 sylabus
∑=2
Innowacje i technologiekierunkowe Zarządzanie portfelem innowacji 2 10 12 0 0 0 22 sylabus
   Innowacje w gospodarce globalnej 3 10 10 0 0 0 20 sylabus
   Innowacje w modelach biznesowych 2 0 12 0 0 0 12 sylabus
∑=2
ogólnykierunkowe Przedmiot obieralny eng 4 0 18 0 0 0 18 sylabus
   Przedmiot obieralny pl 2 0 12 0 0 0 12 sylabus
   Seminarium dyplomowe 1 1 0 10 0 0 0 10 sylabus
   Praca dyplomowa 1 10 0 0 0 18 0 18 sylabus
∑=7
Podejście procesoweSpecjalność: Zarządzanie przedsiębiorstwem w gospodarce globalnej Doskonalenie procesów 2 0 10 0 10 0 20 sylabus
∑=2
Rynek międzynarodowySpecjalność: Zarządzanie przedsiębiorstwem w gospodarce globalnej Alianse strategiczne, fuzje i przejęcia 2 8 10 0 0 0 18 sylabus
∑=2
Suma semestr: ∑=

Semestr 4:

Blok Grupa nazwa ECTS Wykłady Ćwiczenia Laboratoria Projekt Lekcje komputerowe Suma sylabus
EkosystemySpecjalność: Zarządzanie ekosystemem przedsiębiorczości Komunikacja i wystąpienia publiczne 2 10 8 0 0 0 18 sylabus
   Projekt akceleratora 2 8 0 0 10 0 18 sylabus
   Projektowanie ekosystemów 3 8 0 0 1 0 20 sylabus
∑=7
Innowacje i technologiekierunkowe Projektowanie i prototypowanie innowacji 2 0 12 0 8 0 20 sylabus
   Współtworzenie innowacji z interesariuszami 2 0 12 0 8 0 20 sylabus
 Specjalność: Zarządzanie ekosystemem przedsiębiorczości Ocena przedsięwzięcia innowacyjnego 2 0 10 0 0 0 10 sylabus
∑=6
ogólnykierunkowe Praca dyplomowa 2 10 0 0 0 15 0 18 sylabus
   Przedmiot obieralny pl 2 0 12 0 0 0 12 sylabus
   Przedmiot obieralny eng 4 0 18 0 0 0 18 sylabus
   Seminarium dyplomowe 2 1 0 10 0 0 0 10 sylabus
∑=12
Podejście procesoweSpecjalność: Zarządzanie przedsiębiorstwem w gospodarce globalnej Integracja i optymalizacja procesów biznesowych 2 0 0 0 12 0 12 sylabus
   Metody doskonalenia jakości 2 8 10 0 0 0 18 sylabus
∑=4
Rynek międzynarodowySpecjalność: Zarządzanie przedsiębiorstwem w gospodarce globalnej Strategie przedsiębiorstw w dobie globalizacji 3 10 12 0 0 0 22 sylabus
   Zarządzanie talentami 2 0 10 0 0 0 10 sylabus
∑=3
Suma semestr: ∑=

Efekty kierunkowe

Profil ogólnoakademicki - wiedza

Efekt Z2_W01
w pogłębionym stopniu teorie naukowe właściwe dla nauk o zarządzaniu oraz kierunki ich rozwoju, a także zaawansowaną metodologię badań ze szczególnym uwzględnieniem uwarunkowań zarządzania projektami
Efekt Z2_W02
w pogłębionym stopniu teorie naukowe właściwe dla nauki o finansach przedsiębiorstwa oraz kierunki jej rozwoju, a także zaawansowaną metodologię badań ze szczególnym uwzględnieniem uwarunkowań rynku globalnego
Efekt Z2_W03
w pogłębionym stopniu teorie naukowe właściwe dla nauki o marketingu oraz kierunki jej rozwoju, a także zaawansowaną metodologię badań ze szczególnym uwzględnieniem rynku globalnego
Efekt Z2_W04
w pogłębionym stopniu teorie naukowe właściwe dla uwarunkowań prawnych funkcjonowania przedsiębiorstw i organizacji oraz kierunki ich rozwoju, a także zaawansowaną metodologię badań ze szczególnym uwzględnieniem rynku globalnego
Efekt Z2_W05
w pogłębionym stopniu teorie naukowe właściwe dla nauki o innowacyjności oraz kierunki jej rozwoju, a także zaawansowaną metodologię badań
Efekt Z2_W06
w pogłębionym stopniu teorie naukowe właściwe dla nauki o przedsiębiorczości oraz kierunki jej rozwoju, a także zaawansowaną metodologię badań
Efekt Z2_W07
w pogłębionym stopniu charakter, miejsce i znaczenie nauk społecznych w systemie nauk oraz ich relacje do nauk technicznych
Efekt Z2_W08
w pogłębionym stopniu cechy człowieka jako twórcy oraz uczestnika kultury organizacyjnej
Efekt Z2_W09
główne trendy rozwojowe w zakresie nauk o zarządzaniu
Efekt Z2_W10
główne trendy rozwojowe w zakresie innowacyjności i przedsiębiorczości
Efekt Z2_W11
główne trendy rozwojowe w zakresie marketingu
Efekt Z2_W12
podstawowe procesy zachodzące w cyklu życia systemów zarządzania
Efekt Z2_W13
fundamentalne dylematy współczesnej cywilizacji w zakresie społecznej odpowiedzialności biznesu oraz zrównoważonego rozwoju
Efekt Z2_W14
zasady ochrony własności intelektualnej i prawa autorskiego
Efekt Z2_W15
zasady zarządzania zasobami własności intelektualnej oraz formy rozwoju indywidualnej przedsiębiorczości

Profil ogólnoakademicki - umiejętności

Efekt Z2_U01
identyfikować, interpretować i wyjaśniać złożone zjawiska i procesy społeczne oraz relacje między nimi z wykorzystaniem wiedzy z zakresu zarządzania
Efekt Z2_U02
identyfikować, interpretować i wyjaśniać złożone zjawiska i procesy społeczne oraz relacje między nimi z wykorzystaniem wiedzy z zakresu finansów
Efekt Z2_U03
identyfikować, interpretować i wyjaśniać złożone zjawiska i procesy społeczne oraz relacje między nimi z wykorzystaniem wiedzy z zakresu marketingu
Efekt Z2_U04
identyfikować, interpretować i wyjaśniać złożone zjawiska i procesy społeczne oraz relacje między nimi z wykorzystaniem wiedzy z zakresu prawnych uwarunkowań funkcjonowania przedsiębiorstw i organizacji
Efekt Z2_U05
identyfikować, interpretować i wyjaśniać złożone zjawiska i procesy społeczne oraz relacje między nimi z wykorzystaniem wiedzy z zakresu innowacyjności
Efekt Z2_U06
identyfikować, interpretować i wyjaśniać złożone zjawiska i procesy społeczne oraz relacje między nimi z wykorzystaniem wiedzy z zakresu przedsiębiorczości
Efekt Z2_U07
analizować, prognozować i modelować złożone procesy społeczne z wykorzystaniem zaawansowanych metod i narzędzi z zakresu zarządzania, w tym narzędzi IT
Efekt Z2_U08
analizować, prognozować i modelować złożone procesy społeczne z wykorzystaniem zaawansowanych metod i narzędzi z zakresu finansów, w tym narzędzi IT
Efekt Z2_U09
analizować, prognozować i modelować złożone procesy społeczne z wykorzystaniem zaawansowanych metod i narzędzi z zakresu marketingu, w tym narzędzi IT
Efekt Z2_U10
analizować, prognozować i modelować złożone procesy społeczne z wykorzystaniem zaawansowanych metod i narzędzi z zakresu innowacyjności, w tym narzędzi IT
Efekt Z2_U11
analizować, prognozować i modelować złożone procesy społeczne z wykorzystaniem zaawansowanych metod i narzędzi z zakresu przedsiębiorczości, w tym narzędzi IT
Efekt Z2_U12
prawidłowo posługiwać się systemami normatywnymi przy rozwiązywaniu wybranych problemów z zakresu zarządzania, ze szczególnym uwzględnieniem różnych systemów zarządzania
Efekt Z2_U13
planować i przeprowadzać eksperymenty, w tym pomiary i symulacje komputerowe, interpretować uzyskane wyniki i wyciągać wnioski
Efekt Z2_U14
przy identyfikacji i formułowaniu specyfikacji zadań oraz ich rozwiązywaniu: dobierać i wykorzystywać właściwe metody i narzędzia wspomagające oraz dokonywać oceny opłacalności ekonomicznej wdrożenia tych rozwiązań
Efekt Z2_U15
dokonywać krytycznej analizy stanu obecnego oraz jego niewystarczalności w stosunku do stanu oczekiwanego
Efekt Z2_U16
projektować nowe rozwiązania, , jak również doskonalić istniejące, zgodnie z przyjętymi założeniami ich realizacji i wdrożenia
Efekt Z2_U17
komunikować się na tematy specjalistyczne ze zróżnicowanymi kręgami odbiorców
Efekt Z2_U18
prowadzić debatę w zakresie nauk o zarządzaniu i problemów zarządzania
Efekt Z2_U19
posługiwać się językiem obcym na poziomie B2+ Europejskiego Systemu Opisu Kształcenia Językowego oraz w wyższym stopniu w zakresie terminologii Business English
Efekt Z2_U20
kierować pracą zespołu, być liderem zespołu
Efekt Z2_U21
samodzielnie planować i realizować własne uczenie się przez całe życie i ukierunkowywać innych w tym zakresie

Profil ogólnoakademicki - kompetencje społeczne

Efekt Z2_K01
krytycznej oceny odbieranych treści
Efekt Z2_K02
uznawania znaczenia wiedzy w rozwiązywaniu problemów poznawczych i praktycznych oraz konieczności samokształcenia się przez całe życie
Efekt Z2_K03
wypełniania zobowiązań wobec organizacji oraz inspirowania i organizowania działalności na rzecz organizacji
Efekt Z2_K04
inicjowania działania na rzecz dobra społecznego
Efekt Z2_K05
myślenia i działania w sposób przedsiębiorczy
Efekt Z2_K06
odpowiedzialnego pełnienia ról zawodowych z uwzględnieniem zmieniających się potrzeb społecznych, w tym: rozwijania dorobku zawodowego, podtrzymywania etosu zawodu, przestrzegania i rozwijania zasad etyki zawodowej oraz działania na rzecz przestrzegania tych zasad