Nazwa przedmiotu:
Projektowanie usług
Koordynator przedmiotu:
mgr A. Firek
Status przedmiotu:
Fakultatywny ograniczonego wyboru
Poziom kształcenia:
Studia I stopnia
Program:
Administracja
Grupa przedmiotów:
Obieralne
Kod przedmiotu:
A13_PU
Semestr nominalny:
6 / rok ak. 2020/2021
Liczba punktów ECTS:
3
Liczba godzin pracy studenta związanych z osiągnięciem efektów uczenia się:
do uzupełnienia
Liczba punktów ECTS na zajęciach wymagających bezpośredniego udziału nauczycieli akademickich:
do uzupełnienia
Język prowadzenia zajęć:
polski
Liczba punktów ECTS, którą student uzyskuje w ramach zajęć o charakterze praktycznym:
do uzupełnienia
Formy zajęć i ich wymiar w semestrze:
  • Wykład0h
  • Ćwiczenia30h
  • Laboratorium0h
  • Projekt0h
  • Lekcje komputerowe0h
Wymagania wstępne:
do uzupełnienia
Limit liczby studentów:
grupa obieralna
Cel przedmiotu:
do uzupełnienia
Treści kształcenia:
do uzupełnienia
Metody oceny:
do uzupełnienia
Egzamin:
nie
Literatura:
do uzupełnienia
Witryna www przedmiotu:
do uzupełnienia
Uwagi:
do uzupełnienia

Efekty uczenia się

Profil ogólnoakademicki - wiedza

Charakterystyka W_01
Student ma wiedzę dotyczącą kluczowych definicji, narzędzi i etapów projektowania usług. Zna i rozumie pojęcia z zakresu service design.
Weryfikacja: Ocena bieżąca pracy studenta na zajęciach (ćwiczenia, quizy wiedzy)
Powiązane charakterystyki kierunkowe: K_W09
Powiązane charakterystyki obszarowe: I.P6S_WG, I.P6S_WK, II.T.P6S_WG

Profil ogólnoakademicki - umiejętności

Charakterystyka U01
Student potrafi zaprojektować usługę publiczną, zgodnie z metodologią service design, prawidłowo stosując adekwatne narzędzia.
Weryfikacja: Ocena poprawności merytorycznej i sposobu prezentacji zespołowych studiów przypadku, ocena raportów z ćwiczeń realizowanych zespołowo.
Powiązane charakterystyki kierunkowe: K_U01, K_U08
Powiązane charakterystyki obszarowe: I.P6S_UW, II.S.P6S_UW.1, II.S.P6S_UW.2.o, II.S.P6S_UW.3.o, II.H.P6S_UW.1, I.P6S_UK

Profil ogólnoakademicki - kompetencje społeczne

Charakterystyka K_01
Jest gotów do formułowania opinii w zakresie znaczenia projektowania usług z perspektywą obywatela/użytkownika i sposobów wykorzystania service design w różnych sferach działalności administracji publicznej.
Weryfikacja: Dyskusja podsumowująca projekt zespołowy, wzajemna ocena zespołów
Powiązane charakterystyki kierunkowe: K_K10
Powiązane charakterystyki obszarowe: I.P6S_KO