- Nazwa przedmiotu:
- Przedmiot ekonomiczno-humanistyczny 3
- Koordynator przedmiotu:
- Szczegółowe informacje są podane Karcie Przedmiotu każdego z proponowanych kursów
- Status przedmiotu:
- Fakultatywny dowolnego wyboru
- Poziom kształcenia:
- Studia I stopnia
- Program:
- Mechatronika Pojazdów i Maszyn Roboczych
- Grupa przedmiotów:
- Przedmioty HES
- Kod przedmiotu:
- HES3
- Semestr nominalny:
- 7 / rok ak. 2022/2023
- Liczba punktów ECTS:
- 2
- Liczba godzin pracy studenta związanych z osiągnięciem efektów uczenia się:
- Ok. 50 godzin: Zajęcia audytoryjne - 16 godzin Praca własna, przygotowanie do zaliczenia - 32 godzin. Konsultacje - 2 godz.
- Liczba punktów ECTS na zajęciach wymagających bezpośredniego udziału nauczycieli akademickich:
- 1 punkt - Szczegółowe informacje są podane Karcie Przedmiotu każdego z proponowanych kursów
- Język prowadzenia zajęć:
- polski
- Liczba punktów ECTS, którą student uzyskuje w ramach zajęć o charakterze praktycznym:
- Szczegółowe informacje są podane Karcie Przedmiotu każdego z proponowanych kursów
- Formy zajęć i ich wymiar w semestrze:
-
- Wykład15h
- Ćwiczenia0h
- Laboratorium0h
- Projekt0h
- Lekcje komputerowe0h
- Wymagania wstępne:
- Szczegółowe informacje są podane Karcie Przedmiotu każdego z proponowanych kursów
- Limit liczby studentów:
- Szczegółowe informacje są podane Karcie Przedmiotu każdego z proponowanych kursów
- Cel przedmiotu:
- Szczegółowe sformułowanie celów kształcenia podane jest w Karcie Przedmiotu każdego z proponowanych kursów
- Treści kształcenia:
- Szczegółowe informacje są podane Karcie Przedmiotu każdego z proponowanych kursów
- Metody oceny:
- Metody oceny podane są w Karcie Przedmiotu każdego z proponowanych kursów
- Egzamin:
- nie
- Literatura:
- Spis lektur podany jest w Karcie Przedmiotu każdego z proponowanych kursów.
- Witryna www przedmiotu:
- Szczegółowe informacje są podane Karcie Przedmiotu każdego z proponowanych kursów
- Uwagi:
- Szczegółowe efekty kształcenia zależą od wybranego przedmiotu i są opisane w jego Karcie Przedmiotu.
Efekty uczenia się