Nazwa przedmiotu:
Warsztaty analityczne - strategie marketingowe
Koordynator przedmiotu:
dr hab. inż. Domański Jarosław prof. PW
Status przedmiotu:
Obowiązkowy
Poziom kształcenia:
Studia I stopnia
Program:
Zarządzanie
Grupa przedmiotów:
kierunkowe
Kod przedmiotu:
-
Semestr nominalny:
3 / rok ak. 2020/2021
Liczba punktów ECTS:
2
Liczba godzin pracy studenta związanych z osiągnięciem efektów uczenia się:
2 ECTS: 18h projekt + 29h badania, analizy, prace projektowe związane z przygotowaniem projektu + 3h konsultacje = 50h
Liczba punktów ECTS na zajęciach wymagających bezpośredniego udziału nauczycieli akademickich:
0,84 ECTS: 18h projekt + 3h konsultacje z opiekunem = 21h
Język prowadzenia zajęć:
polski
Liczba punktów ECTS, którą student uzyskuje w ramach zajęć o charakterze praktycznym:
2 ECTS: 18h projekt + 29h badania, analizy, prace projektowe związane z przygotowaniem projektu + 3h konsultacje = 50h
Formy zajęć i ich wymiar w semestrze:
  • Wykład0h
  • Ćwiczenia0h
  • Laboratorium0h
  • Projekt18h
  • Lekcje komputerowe0h
Wymagania wstępne:
Pozytywne zaliczenie przedmiotów modułu Marketing z zakresu I i II semestru
Limit liczby studentów:
- od 25 osób do limitu miejsc w sali laboratoryjnej (projekt)
Cel przedmiotu:
Celem przedmiotu jest wykonanie indywidualnego zadania projektowego z zakresu marketingu na przykładzie konkretnego przedsiębiorstwa
Treści kształcenia:
Projekt: Konsultacje merytoryczne kolejnych fragmentów projektu. 1. Efektem przedmiotu jest projekt, który obowiązkowo musi zawierać WSZYSTKIE następujące elementy: sformułowanie problemu, przeprowadzenie analizy i diagnozy bieżącego stanu, na tej podstawie sformułowanie założeń dla rozwiązania problemu, następnie rozwiązanie problemu oraz wykazanie jego opłacalności i zasadności wdrożenia do praktyki.
Metody oceny:
Projekt: 1. Ocena formatywna: weryfikacja fragmentów materiału przygotowywanego przez studenta, rozmowy konsultacyjne, ocena terminowości realizacji kolejnych fragmentów projektu. 2. Ocena sumatywna: Przy zakończeniu następuje ocena merytoryczna przygotowanego materiału, co stanowi podstawę do zaliczenia przedmiotu i przyznania punktów ECTS
Egzamin:
nie
Literatura:
Obowiązkowa: 1. Literatura wskazana w poszczególnych przedmiotach modułu Marketing ze szczególnym uwzględnieniem adekwatnej do celu realizowanego projektu 2. Uzupełniająca: -
Witryna www przedmiotu:
www.olaf.wz.pw.edu.pl
Uwagi:
-

Efekty uczenia się

Profil ogólnoakademicki - wiedza

Efekt Z1_W06
absolwent zna i rozumie teorie oraz ogólną metodologię badań w zakresie marketingu, ze szczególnym uwzględnieniem kreowania marki i zarządzania relacjami z klientem
Weryfikacja: weryfikacja materiału przygotowanego przez studenta, rozmowy konsultacyjne
Powiązane efekty kierunkowe:
Powiązane efekty obszarowe:
Efekt Z1_W01
absolwent zna i rozumie teorie oraz ogólną metodologię badań w zakresie zarządzania, ze szczególnym uwzględnieniem zarządzania przedsiębiorstwem/organizacją
Weryfikacja: weryfikacja materiału przygotowanego przez studenta, rozmowy konsultacyjne
Powiązane efekty kierunkowe:
Powiązane efekty obszarowe:

Profil ogólnoakademicki - umiejętności

Efekt Z1_U12
absolwent potrafi analizować i prognozować procesy i zjawiska społeczne z wykorzystaniem standardowych metod i narzędzi wykorzystywanych w marketingu, w tym również narzędzi IT
Weryfikacja: Realizacja projektu.
Powiązane efekty kierunkowe:
Powiązane efekty obszarowe:
Efekt Z1_U21
absolwent potrafi planować i organizować pracę – indywidualną oraz w zespole
Weryfikacja: Realizacja projektu
Powiązane efekty kierunkowe:
Powiązane efekty obszarowe:

Profil ogólnoakademicki - kompetencje społeczne

Efekt Z1_K02
absolwent jest gotów do uznawania znaczenia wiedzy w rozwiązywaniu problemów poznawczych i praktycznych z zakresu marketingu
Weryfikacja: Realizacja projektu
Powiązane efekty kierunkowe:
Powiązane efekty obszarowe:
Efekt Z1_K04
absolwent jest gotów do myślenia i działania w sposób przedsiębiorczy
Weryfikacja: Realizacja projektu
Powiązane efekty kierunkowe:
Powiązane efekty obszarowe: