Nazwa przedmiotu:
Język obcy 2
Koordynator przedmiotu:
dr Aleksandra Filipowicz
Status przedmiotu:
Obowiązkowy
Poziom kształcenia:
Studia I stopnia
Program:
Papiernictwo i Poligrafia
Grupa przedmiotów:
Nietechniczne/język obcy
Kod przedmiotu:
IP-IDW-JEOB2-4-11Z
Semestr nominalny:
3 / rok ak. 2018/2019
Liczba punktów ECTS:
4
Liczba godzin pracy studenta związanych z osiągnięciem efektów uczenia się:
Sumaryczna liczba godzin pracy studenta: 175. Obejmuje: 1) Zajęcia kontaktowe z nauczycielem: – obecność na wykładach: 30 godz.; – obecność na zajęciach projektowych: 30 godz.; – konsultacje: 15 godz.; Razem: 75 godz. 2) Zajęcia bez kontaktu z nauczycielem (Praca własna studenta) : 1. Przygotowanie się do zajęć projektowych : 20 godz. 2. Przygotowanie się do wykładów : 20 godz. 3. Wykonanie projektów: 45 godz.; 4. Przygotowanie się do pisemnego zaliczenia: 15 godz.; Razem: 100 godz.
Liczba punktów ECTS na zajęciach wymagających bezpośredniego udziału nauczycieli akademickich:
2 punkty ECTS.
Język prowadzenia zajęć:
polski
Liczba punktów ECTS, którą student uzyskuje w ramach zajęć o charakterze praktycznym:
4 punkty ECTS.
Formy zajęć i ich wymiar w semestrze:
  • Wykład0h
  • Ćwiczenia900h
  • Laboratorium0h
  • Projekt0h
  • Lekcje komputerowe0h
Wymagania wstępne:
-
Limit liczby studentów:
-
Cel przedmiotu:
Student w trakcie kursu nabywa umiejętności porozumiewania się w języku angielskim, rozumienia tekstów pisanych (w szczególności w zakresie słownictwa tematycznie związanego z przedmiotem studiów ), rozumienia ze słuchu złożonych informacji, pisania prostych form pisemnych przydatnych w życiu, oraz dla potrzeb studiów, na poziomie kompetencji B2.
Treści kształcenia:
Powtórzenie i rozszerzenie wiadomości gramatycznych z zakresu kursu dla średnio-zaawansowanych (i wyżej średnio-zaawansowanych. Powiększanie zasobu słownictwa, szczególnie z zakresu tematyki związanej z kierunkiem studiów. Słuchanie dialogów, wypowiedzi native speakers . Nauka pisania CV, listu motywacyjnego, krótkiego artykułu (w oparciu o podręcznik English File Upper-intermediate, z wykorzystaniem materiałów dodatkowych)
Metody oceny:
Studenci są oceniani na bieżąco w trakcie trwania semestru – w formie ustnych wypowiedzi (ocenianie ciągłe) oraz oceniania prac domowych, krótkich prac pisemnych; na zakończenie semestru piszą kolokwium zaliczeniowe z wiadomości gramatyczno-słownikowych.
Egzamin:
nie
Literatura:
Wszelkie dostępne na rynku podręczniki na danym poziomie, prowadzące do osiągnięcia poziomu B2
Witryna www przedmiotu:
-
Uwagi:
-

Efekty uczenia się