- Nazwa przedmiotu:
- Język obcy 2
- Koordynator przedmiotu:
- dr Aleksandra Filipowicz
- Status przedmiotu:
- Obowiązkowy
- Poziom kształcenia:
- Studia I stopnia
- Program:
- Papiernictwo i Poligrafia
- Grupa przedmiotów:
- Nietechniczne/język obcy
- Kod przedmiotu:
- IP-IDW-JEOB2-4-11Z
- Semestr nominalny:
- 3 / rok ak. 2018/2019
- Liczba punktów ECTS:
- 4
- Liczba godzin pracy studenta związanych z osiągnięciem efektów uczenia się:
- Sumaryczna liczba godzin pracy studenta: 175. Obejmuje:
1) Zajęcia kontaktowe z nauczycielem:
– obecność na wykładach: 30 godz.;
– obecność na zajęciach projektowych: 30 godz.;
– konsultacje: 15 godz.;
Razem: 75 godz.
2) Zajęcia bez kontaktu z nauczycielem (Praca własna studenta) :
1. Przygotowanie się do zajęć projektowych : 20 godz.
2. Przygotowanie się do wykładów : 20 godz.
3. Wykonanie projektów: 45 godz.;
4. Przygotowanie się do pisemnego zaliczenia: 15 godz.;
Razem: 100 godz.
- Liczba punktów ECTS na zajęciach wymagających bezpośredniego udziału nauczycieli akademickich:
- 2 punkty ECTS.
- Język prowadzenia zajęć:
- polski
- Liczba punktów ECTS, którą student uzyskuje w ramach zajęć o charakterze praktycznym:
- 4 punkty ECTS.
- Formy zajęć i ich wymiar w semestrze:
-
- Wykład0h
- Ćwiczenia900h
- Laboratorium0h
- Projekt0h
- Lekcje komputerowe0h
- Wymagania wstępne:
- -
- Limit liczby studentów:
- -
- Cel przedmiotu:
- Student w trakcie kursu nabywa umiejętności porozumiewania się w języku angielskim, rozumienia tekstów pisanych (w szczególności w zakresie słownictwa tematycznie związanego z przedmiotem studiów ), rozumienia ze słuchu złożonych informacji, pisania prostych form pisemnych przydatnych w życiu, oraz dla potrzeb studiów, na poziomie kompetencji B2.
- Treści kształcenia:
- Powtórzenie i rozszerzenie wiadomości gramatycznych z zakresu kursu dla średnio-zaawansowanych (i wyżej średnio-zaawansowanych. Powiększanie zasobu słownictwa, szczególnie z zakresu tematyki związanej z kierunkiem studiów. Słuchanie dialogów, wypowiedzi native speakers . Nauka pisania CV, listu motywacyjnego, krótkiego artykułu (w oparciu o podręcznik English File Upper-intermediate, z wykorzystaniem materiałów dodatkowych)
- Metody oceny:
- Studenci są oceniani na bieżąco w trakcie trwania semestru – w formie ustnych wypowiedzi (ocenianie ciągłe) oraz oceniania prac domowych, krótkich prac pisemnych; na zakończenie semestru piszą kolokwium zaliczeniowe z wiadomości gramatyczno-słownikowych.
- Egzamin:
- nie
- Literatura:
- Wszelkie dostępne na rynku podręczniki na danym poziomie, prowadzące do osiągnięcia poziomu B2
- Witryna www przedmiotu:
- -
- Uwagi:
- -
Efekty uczenia się