Nazwa przedmiotu:
Przygotowanie pracy dyplomowej magisterskiej
Koordynator przedmiotu:
Piotr Wieczorek
Status przedmiotu:
Obowiązkowy
Poziom kształcenia:
Studia II stopnia
Program:
Elektronika
Grupa przedmiotów:
Przedmioty techniczne - zaawansowane
Kod przedmiotu:
PDYM
Semestr nominalny:
4 / rok ak. 2016/2017
Liczba punktów ECTS:
20
Liczba godzin pracy studenta związanych z osiągnięciem efektów uczenia się:
spotkania z indywidualnym opiekunem pracowni 30 godz. planowanie i realizacja zadań związanych z projektem dyplomowym 250 godz. przygotowanie pracy dyplomowej magisterskiej 200 godz. w sumie 480 godz. co daje ok. 20 ECTS
Liczba punktów ECTS na zajęciach wymagających bezpośredniego udziału nauczycieli akademickich:
spotkania z indywidualnym opiekunem pracowni 30 godz. co daje ok. 1 ECTS
Język prowadzenia zajęć:
polski
Liczba punktów ECTS, którą student uzyskuje w ramach zajęć o charakterze praktycznym:
planowanie i realizacja zadań związanych z projektem dyplomowym 250 godz. przygotowanie pracy dyplomowej magisterskiej 200 godz. co daje ok. 19 ECTS
Formy zajęć i ich wymiar w semestrze:
  • Wykład0h
  • Ćwiczenia0h
  • Laboratorium0h
  • Projekt150h
  • Lekcje komputerowe0h
Wymagania wstępne:
zaliczenie Pracowni dyplomowej magisterskiej
Limit liczby studentów:
60
Cel przedmiotu:
Przygotowanie pracy dyplomowej magisterskiej koncentruje się na nabywaniu i doskonaleniu umiejętności związanych z rozwiązywaniem złożonych zadań inżynierskich lub zadań o charakterze badawczym. Obejmuje także przygotowanie pracy dyplomowej magisterskiej.
Treści kształcenia:
Przygotowanie specyfikacji złożonego zadania inżynierskiego lub zadania o charakterze badawczym, będącego przedmiotem pracy dyplomowej, i jego realizacja.
Metody oceny:
Ocena pracy studenta w czasie semestru. Ocena sprawozdania z pracowni dyplomowej lub pracy magisterskiej.
Egzamin:
nie
Literatura:
J. Chrząszcz, Jak napisać i obronić pracę dyplomową, www.ii.pw.edu.pl/ii_eng/content/download/.../JNiOPD_140608.pdf // zależny od tematu
Witryna www przedmiotu:
n/d
Uwagi:

Efekty uczenia się