Nazwa przedmiotu:
Efektywność działań e-marketingowych
Koordynator przedmiotu:
dr inż. Agnieszka Lisowska
Status przedmiotu:
Obowiązkowy
Poziom kształcenia:
Studia I stopnia
Program:
Inżynieria Zarządzania
Grupa przedmiotów:
Specjalność: Przedsiębiorczość technologiczna
Kod przedmiotu:
-
Semestr nominalny:
7 / rok ak. 2018/2019
Liczba punktów ECTS:
3
Liczba godzin pracy studenta związanych z osiągnięciem efektów uczenia się:
3 ECTS 10h wykład + 10h zajęcia laboratoryjne + 15h studiowanie literatury + 15h przygotowanie do zajęć + 20h przygotowanie do kolokwium + 5h konsultacje = 75h
Liczba punktów ECTS na zajęciach wymagających bezpośredniego udziału nauczycieli akademickich:
1ECTS 10h wykład + 10h zajęcia laboratoryjne + 5h konsultacje= 25h
Język prowadzenia zajęć:
polski
Liczba punktów ECTS, którą student uzyskuje w ramach zajęć o charakterze praktycznym:
2,6 ECTS 10h zajęcia laboratoryjne + 15h studiowanie literatury + 15h przygotowanie do zajęć + 20h przygotowanie do kolokwium + 5h konsultacje = 65h
Formy zajęć i ich wymiar w semestrze:
  • Wykład10h
  • Ćwiczenia0h
  • Laboratorium10h
  • Projekt0h
  • Lekcje komputerowe0h
Wymagania wstępne:
-
Limit liczby studentów:
- od 25 osób do limitu miejsc w sali audytoryjnej (wykład) - od 25 osób do limitu miejsc w sali laboratoryjnej (laboratorium)
Cel przedmiotu:
Celem przedmiotu jest, aby student: rozróżniał podstawowe systemy i rozwiązania w obszarze e-Biznesu, w szczególności w obszarze e-Marketingu.
Treści kształcenia:
A. Wykład: 1. Rynek reklamy internetowej. 2.Strategia i planowanie. 3. Reklamy DISPLAY 4. Marketing w wyszukiwarkach internetowych. 5. Reklamy wideo. 6. Reklama w sieciach społecznościowych. 7. Programy partnerskie w Internecie (marketing afiliacyjny). 7.Marketing mobilny. 8.Prawo w sieci. C. Laboratorium: 1. Studium przypadków – praktyczne zastosowanie narzędzi e-marketingu.
Metody oceny:
A. Wykład: 1. Ocena formatywna: na zajęciach weryfikowane jest przygotowanie do zajęć 2. Ocena sumatywna: oceniana jest wartość merytoryczna kolokwium końcowego 2-5; do zaliczenia wymagane jest uzyskanie oceny >=3. C. Laboratorium: 1. 1. Ocena formatywna: na zajęciach weryfikowane jest przygotowanie do zajęć . 2. Ocena sumatywna: oceniana jest wartość merytoryczna kolokwium końcowego 2-5; do zaliczenia wymagane jest uzyskanie oceny >=3. E. Końcowa ocena z przedmiotu: Średnia ocena z wykładów i laboratoriów.
Egzamin:
nie
Literatura:
Obowiązkowa: 1. Królewski J., Sała P.,2013, E-marketing, Warszawa, Wyd. Naukowe PWN, 2. Bonek T., Smaga M.,2012, Biznes w Internecie, Warszawa, Wolters Kluwer S.A. Uzupełniająca: 1. Majewski P.,2007, Czas na e-Biznes, Gliwice, Wyd. Helion, 2. Witczak O.,2008, Budowanie związków z klientami na rynku B2B, Warszawa, Wyd. CeDeWu
Witryna www przedmiotu:
www.olaf.wz.pw.edu.pl
Uwagi:
-

Efekty uczenia się

Profil ogólnoakademicki - wiedza

Efekt I1_W01
teorie oraz ogólną metodologię badań w zakresie zarządzania, ze szczególnym uwzględnieniem systemów i procesów zarządzania
Weryfikacja: Kolokwium Zaliczeniowe laboratoriów i zaliczenie wykładów
Powiązane efekty kierunkowe:
Powiązane efekty obszarowe:

Profil ogólnoakademicki - umiejętności

Efekt I1_U05
identyfikować i interpretować podstawowe zjawiska i procesy społeczne z wykorzystaniem wiedzy z zakresu przedsiębiorczości, ze szczególnym uwzględnieniem kreowania postaw przedsiębiorczych i podejmowania wyzwań związanych z rozwojem przedsiębiorczości
Weryfikacja: Kolokwium Zaliczeniowe laboratoriów i zaliczenie wykładów
Powiązane efekty kierunkowe:
Powiązane efekty obszarowe:
Efekt I1_U14
dokonywać krytycznej analizy stanu obecnego oraz jego niewystarczalności w stosunku do stanu oczekiwanego
Weryfikacja: Kolokwium Zaliczeniowe laboratoriów i zaliczenie wykładów
Powiązane efekty kierunkowe:
Powiązane efekty obszarowe:

Profil ogólnoakademicki - kompetencje społeczne

Efekt I1_K01
krytycznej oceny posiadanej wiedzy
Weryfikacja: Kolokwium Zaliczeniowe laboratoriów i zaliczenie wykładów
Powiązane efekty kierunkowe:
Powiązane efekty obszarowe:
Efekt I1_K02
uznawania znaczenia wiedzy w rozwiązywaniu problemów poznawczych i praktycznych
Weryfikacja: Kolokwium Zaliczeniowe laboratoriów i zaliczenie wykładów
Powiązane efekty kierunkowe:
Powiązane efekty obszarowe: