- Nazwa przedmiotu:
- Seminarium dyplomowe
- Koordynator przedmiotu:
- brak
- Status przedmiotu:
- Obowiązkowy
- Poziom kształcenia:
- Studia I stopnia
- Program:
- Ochrona Środowiska
- Grupa przedmiotów:
- Obowiązkowe
- Kod przedmiotu:
- brak
- Semestr nominalny:
- 8 / rok ak. 2018/2019
- Liczba punktów ECTS:
- 1
- Liczba godzin pracy studenta związanych z osiągnięciem efektów uczenia się:
- ćwiczenia 15
przygotowanie i wygłoszenie prezentacji - 10
- Liczba punktów ECTS na zajęciach wymagających bezpośredniego udziału nauczycieli akademickich:
- 1
- Język prowadzenia zajęć:
- polski
- Liczba punktów ECTS, którą student uzyskuje w ramach zajęć o charakterze praktycznym:
- 1
- Formy zajęć i ich wymiar w semestrze:
-
- Wykład0h
- Ćwiczenia0h
- Laboratorium0h
- Projekt0h
- Lekcje komputerowe0h
- Wymagania wstępne:
- brak
- Limit liczby studentów:
- Cel przedmiotu:
- Przygotowanie studentów do przygotowania pracy dyplomowej inżynierskiej
- Treści kształcenia:
- Metodyka prowadzenia badań w ochronie i kształtowaniu środowiska. Terminologia w hydrologii, meteorologii, gospodarce wodnej, ochronie atmosfery i gospodarki odpadami wraz z powiązanymi zagadnieniami z inżynierii i ochrony środowiska. Źródła wiedzy i informacji o rozwiązaniach i technologiach. Techniki prezentacji.
- Metody oceny:
- Obecność na zajęciach. Przygotowanie i przedstawienie prezentacji dotyczącej tematyki pracy dyplomowej. Aktywny udział w dyskusji.
- Egzamin:
- tak
- Literatura:
- brak
- Witryna www przedmiotu:
- Uwagi:
Efekty uczenia się
Profil ogólnoakademicki - wiedza
- Efekt W01
- Posiada rozszerzoną wiedzę niezbędną do rozumienia technicznych i pozatechnicznych uwarunkowań działalności inżynierskiej w dziedzinie ochrony środowiska
Weryfikacja: ćwiczenia, prezentacja
Powiązane efekty kierunkowe:
K_W15, K_W07, K_W05
Powiązane efekty obszarowe:
T1A_W02, T1A_W07, P1A_W06, T1A_W04, P1A_W01, P1A_W04, P1A_W07, T1A_W02, P1A_W01, P1A_W04
Profil ogólnoakademicki - umiejętności
- Efekt U01
- Potrafi wykonać i przedstawić w formie prezentacji ustnej zagadnienia związane z ochroną i kształtowaniem środowiska, wykorzystując przy tym informacje z literatury fachowej i używając właściwej terminologii.
Weryfikacja: udział w dyskusji, prezentacja
Powiązane efekty kierunkowe:
K_U21, K_U19, K_U13, K_U12, K_U10
Powiązane efekty obszarowe:
T1A_U10, T1A_U13, T1A_U14, T1A_U15, P1A_U01, T1A_U09, T1A_U13, T1A_U15, P1A_U01, T1A_U08, T1A_U09, P1A_U06, P1A_U07, T1A_U09, P1A_U06, P1A_U07, T1A_U13, P1A_U07
Profil ogólnoakademicki - kompetencje społeczne
- Efekt K01
- Rozumie potrzebę ciągłego dokształcania się i podnoszenia kompetencji zawodowych i osobistych
Weryfikacja: Ocena przygotowanej prezentacji i sposobu jej przedstawienia, ocena aktywności w dyskusji na ćwiczeniach
Powiązane efekty kierunkowe:
K_K08, K_K03, K_K01
Powiązane efekty obszarowe:
T1A_K07, T1A_K02, T1A_K05, P1A_K03, P1A_K04, T1A_K01, P1A_K01, P1A_K05, P1A_K07