- Nazwa przedmiotu:
- Teoria podejmowania decyzji - gra kierownicza
- Koordynator przedmiotu:
- mgr Arkadiusz Szymanek
- Status przedmiotu:
- Obowiązkowy
- Poziom kształcenia:
- Studia II stopnia
- Program:
- Zarządzanie i Inżynieria Produkcji
- Grupa przedmiotów:
- kierunkowe
- Kod przedmiotu:
- -
- Semestr nominalny:
- 1 / rok ak. 2017/2018
- Liczba punktów ECTS:
- 1
- Liczba godzin pracy studenta związanych z osiągnięciem efektów uczenia się:
- Uczestnictwo w ćwiczeniach 15h.
Analiza bieżących wyników gry i przygotowanie do rozgrywki 5h.
- Liczba punktów ECTS na zajęciach wymagających bezpośredniego udziału nauczycieli akademickich:
- 1 ECTS, 32h.
Uczestnictwo w ćwiczeniach 15h.
Przygotowanie scenariusza gry 15h.
Udział w konsultacjach 5h.
- Język prowadzenia zajęć:
- polski
- Liczba punktów ECTS, którą student uzyskuje w ramach zajęć o charakterze praktycznym:
- 1 ECTS, Uczestnictwo w grze kierowniczej.
- Formy zajęć i ich wymiar w semestrze:
-
- Wykład0h
- Ćwiczenia15h
- Laboratorium0h
- Projekt0h
- Lekcje komputerowe0h
- Wymagania wstępne:
- Wiedza z zakresu zarządzania przedsiębiorstwem, planowania produkcji, projekcji finansowych i analiz marketingowych.
- Limit liczby studentów:
- - od 25 osób do limitu miejsc w sali laboratoryjnej (ćwiczenia)
- Cel przedmiotu:
- Celem przedmiotu jest zdobycie wiedzy z zakresu procesów podejmowania decyzji menadżerskich z wykorzystaniem gry kierowniczej.
- Treści kształcenia:
- Zagadnienia decyzji menadżerskich i ograniczeń
Procesy zarządzania sprzedażą i wynikiem
Rynek, koniunktura i gra konkurencyjna
Rozwój przedsiębiorstwa i zarządzanie grupą kapitałową.
Każde z w/w zagadnień jest poznawane z perspektywy uczestnika gry kierowniczej i granej roli menadżerskiej.
- Metody oceny:
- 1. Ocena formatywna: interaktywna forma prowadzenia ćwiczeń.
2. Ocena sumatywna : ocena aktywności na zajęciach 50% i uzyskanych wyników podczas rozgrywek 50%.
- Egzamin:
- nie
- Literatura:
- Obowiązkowa:
Ragin-Skorecka K. Włodarczyk Z. Gry kierownicze, Politechnika Poznańska, Poznań 2011,
Uzupełniająca:
Rzońca W., Znaczenie gier kierowniczych w kształce-niu przyszłych menedżerów, Instytut Org. i Zarz. 2003,
- Witryna www przedmiotu:
- www.electurer.edu.pl
- Uwagi:
- -
Efekty uczenia się