- Nazwa przedmiotu:
- Warsztaty projektowe - Projekt w zakresie marketingu cyfrowego
- Koordynator przedmiotu:
- dr inż. Artur Gąsiorkiewicz
- Status przedmiotu:
- Obowiązkowy
- Poziom kształcenia:
- Studia II stopnia
- Program:
- Zarządzanie
- Grupa przedmiotów:
- kierunkowe
- Kod przedmiotu:
- -
- Semestr nominalny:
- 2 / rok ak. 2017/2018
- Liczba punktów ECTS:
- 2
- Liczba godzin pracy studenta związanych z osiągnięciem efektów uczenia się:
- 60h: 30h (zajęcia projektowe) + 30h (praca samodzielna nad zadaniami projektowymi)
- Liczba punktów ECTS na zajęciach wymagających bezpośredniego udziału nauczycieli akademickich:
- 1 ECTS: 30h (zajęcia projektowe)
- Język prowadzenia zajęć:
- polski
- Liczba punktów ECTS, którą student uzyskuje w ramach zajęć o charakterze praktycznym:
- 2 ECTS: 30h (zajęcia projektowe) + 30h (praca samodzielna nad zadaniami projektowymi)
- Formy zajęć i ich wymiar w semestrze:
-
- Wykład0h
- Ćwiczenia0h
- Laboratorium0h
- Projekt30h
- Lekcje komputerowe0h
- Wymagania wstępne:
- -
- Limit liczby studentów:
- - od 25 osób do limitu miejsc w sali laboratoryjnej (ćwiczenia)
- Cel przedmiotu:
- Celem przedmiotu jest, aby student, po uczestnictwie w nim:
• potrafił wykorzystać posiadaną wiedzę z obszaru marketingu cyfrowego w rozwiązywaniu typowych problemów praktycznych;
• potrafił dobrać właściwe techniki i narzędzia do realizacji wy-branych zadań w zakresie marketingu cyfrowego.
- Treści kształcenia:
- Projekty:
1. Wprowadzenie do przedmiotu
2. Wprowadzenie do zadania projektowego „Kanały komunikacji e-marketingowej” – przykłady i rozwiązania
3. Wprowadzenie do zadania projektowego „Treści w komunikacji e-marketingowej” – przykłady i rozwiązania
4. Prezentacje zadania projektowego „Kanały komunikacji e-marketingowej”
5. Omówienie wyników zadania projektowego „Kanały komunikacji e-marketingowej”
6. Wprowadzenie do zadania projektowego „Analiza i optymalizacja ścieżki konwersji” – przykłady i rozwiązania
7. Prezentacje zadania projektowego „Treści w komunikacji e-marketingowej”
8. Omówienie wyników zadania projektowego „Treści w komunikacji e-marketingowej”
9. Prezentacje zadania projektowego „Analiza i optymalizacja
ścieżki konwersji”
10. Omówienie wyników zadania projektowego „Analiza i optymalizacja ścieżki konwersji”
11. Podsumowanie projektów i wystawienie ocen
- Metody oceny:
- A. Projekty:
Ocena formatywna:
ocena poprawności wykonania projektów w trakcie zajęć, bieżące oma-wianie wyników prac.
Ocena sumatywna:
trzy zadania projektowe realizowane w grupach (ocena w zakresie 2-5) oraz indywidualna ocena zaangażowania studenta w prace projektowe (ocena 2-5). Wymagane jest uzyskanie oceny >=3 ze wszystkich elementów zaliczenia. Ocena z projektów obliczana jest zgodnie z formułą 0,3 x ocena zadania projektowego 1 + 0,3 x ocena zadania projektowe-go 2 + 0,3 x ocena zadania projektowego 3 + 0,1 x indywidualna ocena zaangażowania studenta w prace projektowe.
B. Końcowa ocena z przedmiotu:
Ocena z projektów jest oceną z przedmiotu.
- Egzamin:
- nie
- Literatura:
- Obowiązkowa:
1. Kępiński Ł., Kordowski M., Sałkowski D., Sztubecki K. – „Marketing internetowy. Nowe możliwości nowi klienci nowe rynki”, Poltext 2015
2. Królewski J., Sala P. (red.) – „E-marketing. Współczesne tren-dy. Pakiet startowy”, Wydawnictwo Naukowe PWN 2016
Uzupełniająca:
3. Stawarz B. – „Content marketing po polsku. Jak przyciągnąć klientów”, Wydawnictwo Naukowe PWN 2015
4. Urban G. – „Marketing wielkich możliwości. Jak sprzedawać więcej w szumie informacyjnym”, Onepress 2014
- Witryna www przedmiotu:
- www.electurer.edu.pl
- Uwagi:
- -
Efekty uczenia się