Nazwa przedmiotu:
Warsztaty projektowe - Projekt w zakresie marketingu cyfrowego
Koordynator przedmiotu:
dr inż. Artur Gąsiorkiewicz
Status przedmiotu:
Obowiązkowy
Poziom kształcenia:
Studia II stopnia
Program:
Zarządzanie
Grupa przedmiotów:
kierunkowe
Kod przedmiotu:
-
Semestr nominalny:
2 / rok ak. 2017/2018
Liczba punktów ECTS:
2
Liczba godzin pracy studenta związanych z osiągnięciem efektów uczenia się:
60h: 30h (zajęcia projektowe) + 30h (praca samodzielna nad zadaniami projektowymi)
Liczba punktów ECTS na zajęciach wymagających bezpośredniego udziału nauczycieli akademickich:
1 ECTS: 30h (zajęcia projektowe)
Język prowadzenia zajęć:
polski
Liczba punktów ECTS, którą student uzyskuje w ramach zajęć o charakterze praktycznym:
2 ECTS: 30h (zajęcia projektowe) + 30h (praca samodzielna nad zadaniami projektowymi)
Formy zajęć i ich wymiar w semestrze:
  • Wykład0h
  • Ćwiczenia0h
  • Laboratorium0h
  • Projekt30h
  • Lekcje komputerowe0h
Wymagania wstępne:
-
Limit liczby studentów:
- od 25 osób do limitu miejsc w sali laboratoryjnej (ćwiczenia)
Cel przedmiotu:
Celem przedmiotu jest, aby student, po uczestnictwie w nim: • potrafił wykorzystać posiadaną wiedzę z obszaru marketingu cyfrowego w rozwiązywaniu typowych problemów praktycznych; • potrafił dobrać właściwe techniki i narzędzia do realizacji wy-branych zadań w zakresie marketingu cyfrowego.
Treści kształcenia:
Projekty: 1. Wprowadzenie do przedmiotu 2. Wprowadzenie do zadania projektowego „Kanały komunikacji e-marketingowej” – przykłady i rozwiązania 3. Wprowadzenie do zadania projektowego „Treści w komunikacji e-marketingowej” – przykłady i rozwiązania 4. Prezentacje zadania projektowego „Kanały komunikacji e-marketingowej” 5. Omówienie wyników zadania projektowego „Kanały komunikacji e-marketingowej” 6. Wprowadzenie do zadania projektowego „Analiza i optymalizacja ścieżki konwersji” – przykłady i rozwiązania 7. Prezentacje zadania projektowego „Treści w komunikacji e-marketingowej” 8. Omówienie wyników zadania projektowego „Treści w komunikacji e-marketingowej” 9. Prezentacje zadania projektowego „Analiza i optymalizacja ścieżki konwersji” 10. Omówienie wyników zadania projektowego „Analiza i optymalizacja ścieżki konwersji” 11. Podsumowanie projektów i wystawienie ocen
Metody oceny:
A. Projekty: Ocena formatywna: ocena poprawności wykonania projektów w trakcie zajęć, bieżące oma-wianie wyników prac. Ocena sumatywna: trzy zadania projektowe realizowane w grupach (ocena w zakresie 2-5) oraz indywidualna ocena zaangażowania studenta w prace projektowe (ocena 2-5). Wymagane jest uzyskanie oceny >=3 ze wszystkich elementów zaliczenia. Ocena z projektów obliczana jest zgodnie z formułą 0,3 x ocena zadania projektowego 1 + 0,3 x ocena zadania projektowe-go 2 + 0,3 x ocena zadania projektowego 3 + 0,1 x indywidualna ocena zaangażowania studenta w prace projektowe. B. Końcowa ocena z przedmiotu: Ocena z projektów jest oceną z przedmiotu.
Egzamin:
nie
Literatura:
Obowiązkowa: 1. Kępiński Ł., Kordowski M., Sałkowski D., Sztubecki K. – „Marketing internetowy. Nowe możliwości nowi klienci nowe rynki”, Poltext 2015 2. Królewski J., Sala P. (red.) – „E-marketing. Współczesne tren-dy. Pakiet startowy”, Wydawnictwo Naukowe PWN 2016 Uzupełniająca: 3. Stawarz B. – „Content marketing po polsku. Jak przyciągnąć klientów”, Wydawnictwo Naukowe PWN 2015 4. Urban G. – „Marketing wielkich możliwości. Jak sprzedawać więcej w szumie informacyjnym”, Onepress 2014
Witryna www przedmiotu:
www.electurer.edu.pl
Uwagi:
-

Efekty uczenia się