- Nazwa przedmiotu:
- Warsztaty projektowe - Projekt w zakresie odpowiedzialnego marketingu
- Koordynator przedmiotu:
- dr Marek Seretny
- Status przedmiotu:
- Obowiązkowy
- Poziom kształcenia:
- Studia II stopnia
- Program:
- Zarządzanie
- Grupa przedmiotów:
- kierunkowe
- Kod przedmiotu:
- -
- Semestr nominalny:
- 2 / rok ak. 2017/2018
- Liczba punktów ECTS:
- 2
- Liczba godzin pracy studenta związanych z osiągnięciem efektów uczenia się:
- 60h: 20 (analiza) + 30h (opracowanie propozycji) + 10h przygotowanie prezentacji przypadku.
- Liczba punktów ECTS na zajęciach wymagających bezpośredniego udziału nauczycieli akademickich:
- 1 ECTS: 20h praca warsztatowa + 5h konsultacje
- Język prowadzenia zajęć:
- polski
- Liczba punktów ECTS, którą student uzyskuje w ramach zajęć o charakterze praktycznym:
- 1 ECTS: 25h (opracowanie projektu) + 10h (opracowanie prezentacji i zaliczenie projektu)
- Formy zajęć i ich wymiar w semestrze:
-
- Wykład0h
- Ćwiczenia0h
- Laboratorium0h
- Projekt30h
- Lekcje komputerowe0h
- Wymagania wstępne:
- -
- Limit liczby studentów:
- - od 25 osób do limitu miejsc w sali laboratoryjnej (ćwiczenia)
- Cel przedmiotu:
- Celem jest stworzenie projektu, który będzie uświadamiał studentowi, że kiedy będzie funkcjonował na rynku jako lider, menadżer, przedsiębiorca będzie ponosił odpowiedzialność za efekty jakie jego decyzje marketingowe wywołają w rzeczywistości społecznej, ekonomicznej i środowiskowej w której funkcjonuje organizacja, którą będzie prowadził.
- Treści kształcenia:
- • Analiza literatury przedmiotu
• Analiza rzeczywistości rynkowej
o Odpowiedzialność producenta
o Odpowiedzialność konsumenta
o Odpowiedzialność społeczna, ekonomiczna, za środowisko naturalne
• Propozycja odpowiedzialnego rozwiązania marketingowego
o Produkt
o Cena
o Komunikacja
o Dystrybucja
• Propozycja wdrożenia odpowiedzianego działania marketingowego.
- Metody oceny:
- Ocena formatywna: weryfikacja fragmentów materiału przygotowywanego przez studenta, rozmowy konsultacyjne, ocena terminowości realizacji kolejnych fragmentów projektu.
Ocena sumatywna: Przy zakończeniu następuje ocena merytoryczna przygotowanego materiału, co stanowi podstawę do zaliczenia przed-miotu i przyznania punktów ECTS
- Egzamin:
- nie
- Literatura:
- Emery. B., Sustainable Marketing, Pearson Harlow UK, 2012,
Seretny M., Sustainable marketing - the challenge of the 21st century, Wydawnictwo PW, 2017 (w druku)
- Witryna www przedmiotu:
- www.electurer.edu.pl
- Uwagi:
- -
Efekty uczenia się