Nazwa przedmiotu:
Warsztaty projektowe - Projekt w zakresie odpowiedzialnego marketingu
Koordynator przedmiotu:
dr Marek Seretny
Status przedmiotu:
Obowiązkowy
Poziom kształcenia:
Studia II stopnia
Program:
Zarządzanie
Grupa przedmiotów:
kierunkowe
Kod przedmiotu:
-
Semestr nominalny:
2 / rok ak. 2017/2018
Liczba punktów ECTS:
2
Liczba godzin pracy studenta związanych z osiągnięciem efektów uczenia się:
60h: 20 (analiza) + 30h (opracowanie propozycji) + 10h przygotowanie prezentacji przypadku.
Liczba punktów ECTS na zajęciach wymagających bezpośredniego udziału nauczycieli akademickich:
1 ECTS: 20h praca warsztatowa + 5h konsultacje
Język prowadzenia zajęć:
polski
Liczba punktów ECTS, którą student uzyskuje w ramach zajęć o charakterze praktycznym:
1 ECTS: 25h (opracowanie projektu) + 10h (opracowanie prezentacji i zaliczenie projektu)
Formy zajęć i ich wymiar w semestrze:
  • Wykład0h
  • Ćwiczenia0h
  • Laboratorium0h
  • Projekt30h
  • Lekcje komputerowe0h
Wymagania wstępne:
-
Limit liczby studentów:
- od 25 osób do limitu miejsc w sali laboratoryjnej (ćwiczenia)
Cel przedmiotu:
Celem jest stworzenie projektu, który będzie uświadamiał studentowi, że kiedy będzie funkcjonował na rynku jako lider, menadżer, przedsiębiorca będzie ponosił odpowiedzialność za efekty jakie jego decyzje marketingowe wywołają w rzeczywistości społecznej, ekonomicznej i środowiskowej w której funkcjonuje organizacja, którą będzie prowadził.
Treści kształcenia:
• Analiza literatury przedmiotu • Analiza rzeczywistości rynkowej o Odpowiedzialność producenta o Odpowiedzialność konsumenta o Odpowiedzialność społeczna, ekonomiczna, za środowisko naturalne • Propozycja odpowiedzialnego rozwiązania marketingowego o Produkt o Cena o Komunikacja o Dystrybucja • Propozycja wdrożenia odpowiedzianego działania marketingowego.
Metody oceny:
Ocena formatywna: weryfikacja fragmentów materiału przygotowywanego przez studenta, rozmowy konsultacyjne, ocena terminowości realizacji kolejnych fragmentów projektu. Ocena sumatywna: Przy zakończeniu następuje ocena merytoryczna przygotowanego materiału, co stanowi podstawę do zaliczenia przed-miotu i przyznania punktów ECTS
Egzamin:
nie
Literatura:
Emery. B., Sustainable Marketing, Pearson Harlow UK, 2012, Seretny M., Sustainable marketing - the challenge of the 21st century, Wydawnictwo PW, 2017 (w druku)
Witryna www przedmiotu:
www.electurer.edu.pl
Uwagi:
-

Efekty uczenia się