- Nazwa przedmiotu:
- Technologia przewozów II (obieralny)
- Koordynator przedmiotu:
- Zależnie od wybranego przedmiotu
- Status przedmiotu:
- Fakultatywny ograniczonego wyboru
- Poziom kształcenia:
- Studia I stopnia
- Program:
- Transport
- Grupa przedmiotów:
- Specjalnościowe
- Kod przedmiotu:
- TR.NIS722
- Semestr nominalny:
- 7 / rok ak. 2015/2016
- Liczba punktów ECTS:
- 2
- Liczba godzin pracy studenta związanych z osiągnięciem efektów uczenia się:
- Około 60 godzin, w tym: praca na zajęciach 18 godz., studiowanie literatury przedmiotu około 21 godz., konsultacje 3 godz., udział w egzaminach 2 godz., przygotowanie się do egzaminu około 16 godz.
- Liczba punktów ECTS na zajęciach wymagających bezpośredniego udziału nauczycieli akademickich:
- 1,0 pkt ECTS (23 godziny, w tym: praca na zajęciach 18 godz., konsultacje 3 godz., udział w egzaminach 2 godz.)
- Język prowadzenia zajęć:
- polski
- Liczba punktów ECTS, którą student uzyskuje w ramach zajęć o charakterze praktycznym:
- 0
- Formy zajęć i ich wymiar w semestrze:
-
- Wykład30h
- Ćwiczenia0h
- Laboratorium0h
- Projekt0h
- Lekcje komputerowe0h
- Wymagania wstępne:
- Zależnie od wybranego przedmiotu
- Limit liczby studentów:
- brak
- Cel przedmiotu:
- Nabycie wiedzy dotyczącej wybranych zagadnień dotyczących technologii oraz organizacji przewozów samochodowych lub kolejowych
- Treści kształcenia:
- Według programu wybranego przedmiotu
- Metody oceny:
- Egzamin, zasady zależne od wybranego przedmiotu
- Egzamin:
- tak
- Literatura:
- Zależnie od wybranego przedmiotu
- Witryna www przedmiotu:
- www.wt.pw.edu.pl
- Uwagi:
- Zgodnie z deklaracją w ramach modułu "Technologia przewozów I, II (obieralny)" student realizuje przedmiot "Technologia pasażerskich przewozów kolejowych I" oraz przedmiot "Technologia towarowych przewozów kolejowych I" albo moduł "Technologia transportu samochodowego I, II" (w przypadku wyboru modułu "Technologia transportu samochodowego I, II" w semestrze 6 realizowanych jest 15 godzin wykładu oraz 15 godzin ćwiczeń)
Efekty uczenia się
Profil ogólnoakademicki - wiedza
- Efekt W01
- Ma szczegółową wiedzę dotyczącą wybranych zagadnień technologii transportu drogowego lub kolejowego
Weryfikacja: Egzamin, zasady zależne od wybranego przedmiotu
Powiązane efekty kierunkowe:
Tr1A_W09
Powiązane efekty obszarowe:
T1A_W04, T1A_W05, T1A_W08, InzA_W03, InzA_W05
- Efekt W02
- Zna metody i techniki stosowane do rozwiązywania prostych zadań inżynierskich w zakresie technologii transportu drogowego lub kolejowego
Weryfikacja: Egzamin, zasady zależne od wybranego przedmiotu
Powiązane efekty kierunkowe:
Tr1A_W12
Powiązane efekty obszarowe:
T1A_W07, T1A_W08, InzA_W02, InzA_W03
- Efekt W03
- Ma wiedzę niezbędną do rozumienia pozatechnicznych aspektów projektowania rozwiązań technologicznych w transporcie drogowym lub kolejowym
Weryfikacja: Egzamin, zasady zależne od wybranego przedmiotu
Powiązane efekty kierunkowe:
Tr1A_W13
Powiązane efekty obszarowe:
T1A_W08, InzA_W03
Profil ogólnoakademicki - umiejętności
- Efekt U01
- Potrafi wykorzystać metody analityczne, symulacyjne oraz eksperymentalne do formułowania i rozwiązywania zadań inżynierskich właściwych dla technologii transportu drogowego lub kolejowego
Weryfikacja: Egzamin, zasady zależne od wybranego przedmiotu
Powiązane efekty kierunkowe:
Tr1A_U11
Powiązane efekty obszarowe:
T1A_U09, InzA_U02
- Efekt U02
- Zna zasady bezpieczeństwa pracy związane z realizacją przewozów drogowych lub kolejowych
Weryfikacja: Egzamin, zasady zależne od wybranego przedmiotu
Powiązane efekty kierunkowe:
Tr1A_U15
Powiązane efekty obszarowe:
T1A_U11
- Efekt U03
- Potrafi wymiarować warainty technologii transportu drogowego lub kolejowego ze względu na koszty
Weryfikacja: Egzamin, zasady zależne od wybranego przedmiotu
Powiązane efekty kierunkowe:
Tr1A_U16
Powiązane efekty obszarowe:
T1A_U12, InzA_U04
Profil ogólnoakademicki - kompetencje społeczne
- Efekt K01
- Ma świadomość pozatechnicznych aspektów projektowania technologii transportu drogowego lub kolejowego
Weryfikacja: Egzamin, zasady zależne od wybranego przedmiotu
Powiązane efekty kierunkowe:
Tr1A_K02
Powiązane efekty obszarowe:
T1A_K02, T1A_K05, InzA_K01