- Nazwa przedmiotu:
- Edycja pracy dyplomowej inżynierskiej
- Koordynator przedmiotu:
- dr inż. Jacek CICHOCKI
- Status przedmiotu:
- Obowiązkowy
- Poziom kształcenia:
- Studia I stopnia
- Program:
- Elektronika i Telekomunikacja
- Grupa przedmiotów:
- Dyplomowanie inżynierskie
- Kod przedmiotu:
- EPDM
- Semestr nominalny:
- 8 / rok ak. 2014/2015
- Liczba punktów ECTS:
- 0
- Liczba godzin pracy studenta związanych z osiągnięciem efektów uczenia się:
- 30 godz. spotkania seminaryjne
10 godz. przygotowanie prezentacji
20 godz. przygotowanie artykułu
- Liczba punktów ECTS na zajęciach wymagających bezpośredniego udziału nauczycieli akademickich:
- 30 godz. co daje 1 ECTS
- Język prowadzenia zajęć:
- polski
- Liczba punktów ECTS, którą student uzyskuje w ramach zajęć o charakterze praktycznym:
- 10 godz. przygotowanie prezentacji
1 godz. przeprowadzenie prezentacji w trakcie seminarium
20 godz. przygotowanie artykułu
w sumie 31 godz. co daje 1 ECTS
- Formy zajęć i ich wymiar w semestrze:
-
- Wykład0h
- Ćwiczenia0h
- Laboratorium0h
- Projekt0h
- Lekcje komputerowe0h
- Wymagania wstępne:
- .
- Limit liczby studentów:
- 80
- Cel przedmiotu:
- -
- Treści kształcenia:
- .
- Metody oceny:
- -
- Egzamin:
- nie
- Literatura:
- .
- Witryna www przedmiotu:
- .
- Uwagi:
- .
Efekty uczenia się
Profil ogólnoakademicki - umiejętności
- Efekt SDI_U01
- potrafi odnaleźć i właściwie wykorzystać źródła informacji, odnoszące się do obszaru problemowego referatu
Weryfikacja: bibliografia referatu
Powiązane efekty kierunkowe:
Powiązane efekty obszarowe:
- Efekt SDI_U02
- potrafi przygotować prezentację na temat opracowanego referatu, oraz wygłosić referat korzystając z tej prezentacji
Weryfikacja: prezentacja
Powiązane efekty kierunkowe:
Powiązane efekty obszarowe:
- Efekt SDI_U03
- potrafi przygotować referat zgodnie z podanym wzorcem
Weryfikacja: napisany artykuł
Powiązane efekty kierunkowe:
Powiązane efekty obszarowe:
Profil ogólnoakademicki - kompetencje społeczne
- Efekt SDI_K01
- uczestniczy w dyskusji seminaryjnej
Weryfikacja: udział w dyskusji seminaryjnej
Powiązane efekty kierunkowe:
Powiązane efekty obszarowe: