Nazwa przedmiotu:
Język angielski General English for Beginners
Koordynator przedmiotu:
mgr / Izabela Kruszewska / starszy wykładowca
Status przedmiotu:
Obowiązkowy
Poziom kształcenia:
Studia I stopnia
Program:
Inżynieria Środowiska
Grupa przedmiotów:
Obowiązkowe z możliwością wyboru
Kod przedmiotu:
ZIWW01/1
Semestr nominalny:
4 / rok ak. 2011/2012
Liczba punktów ECTS:
1
Liczba godzin pracy studenta związanych z osiągnięciem efektów uczenia się:
Liczba punktów ECTS na zajęciach wymagających bezpośredniego udziału nauczycieli akademickich:
Język prowadzenia zajęć:
polski
Liczba punktów ECTS, którą student uzyskuje w ramach zajęć o charakterze praktycznym:
Formy zajęć i ich wymiar w semestrze:
  • Wykład0h
  • Ćwiczenia300h
  • Laboratorium0h
  • Projekt0h
  • Lekcje komputerowe0h
Wymagania wstępne:
Język polski - rozumienie podstaw gramatyki; Język angielski - nie ma wymagań
Limit liczby studentów:
Cel przedmiotu:
Lektorat jest kursem nauki języka angielskiego od początku i obejmuje podstawy języka. Celem jest opanowanie biernej znajomości języka angielskiego na poziomie elementarnym. Studenci winni radzić sobie z rozumieniem tekstów pisanych, obejmujących różne zagadnienia życia codziennego, jak również z zakresu kultury i geografii Wielkiej Brytanii. W zakresie mówienia oczekuje się poprawnego reagowania na zadane pytania i nawiązywania rozmowy według podanego wzoru. Umiejętność pisania ogranicza się do wytworzenia CV (Student Profile), wypełniania formularzy, redagowania prostych listów, e-mail’i, wiadomości, pocztówek.
Treści kształcenia:
Ć - Cutting Edge Starter: Modules 3- 4 Module 3 “In a different country” to be (plural). This / that / these / those. Plural nouns. Food and drink. Spelling. Writing a postcard. Module 4 “Around town”. There is / there are a, the, some, any. Places in a town. Prepositions of place. Common adjectives.
Metody oceny:
1. Formalnym warunkiem zaliczenia zajęć w danym semestrze jest systematyczne uczęszczanie na zajęcia językowe; dopuszcza się nieobecność bez usprawiedliwienia na dwóch zajęciach w semestrze. Kontroli obecności oraz usprawiedliwienia nieobecności dokonuje lektor prowadzący zajęcia w danej grupie. 2. Stopień opanowania materiału oceniany jest na podstawie: aktywnego uczestniczenia w zajęciach (praca z podręcznikiem, wykonywanie zadań indywidualnych, w parach i grupach); krótkich sprawdzianów pisemnych z danych partii materiału; pisemnych prac kontrolnych (co najmniej jednej w semestrze); prac domowych, etc. 3. Zaliczenie zajęć podlega ocenie; wpis oceny uzyskuje się na ostatnim zajęciu w semestrze (niezbędny jest indeks i karta); w przypadku niespełnienia warunków uzyskania oceny w tym terminie, student ma prawo ubiegać się o uzyskanie zaliczenia w sesji egzaminacyjnej. 4. Za pozytywne zaliczenie semestru student otrzymuje ocenę w skali od 3.0 do 5.0 (1 pkt ECTS).
Egzamin:
Literatura:
1. Cunningham S., Redston D., Cutting Edge Starter, Longman, Harlow 2000. 2. Murphy R., Essential Grammar in Use, Cambridge University Press, Cambridge 2003.
Witryna www przedmiotu:
Uwagi:

Efekty uczenia się