Nazwa przedmiotu:
Seminarium dyplomowe
Koordynator przedmiotu:
prof. dr hab. inż. / Krzysztof Urbaniec / profesor zwyczajny
Status przedmiotu:
Obowiązkowy
Poziom kształcenia:
Studia I stopnia
Program:
Mechanika i Budowa Maszyn
Grupa przedmiotów:
Obowiązkowe z możliwością wyboru
Kod przedmiotu:
IMA12
Semestr nominalny:
8 / rok ak. 2010/2011
Liczba punktów ECTS:
12
Liczba godzin pracy studenta związanych z osiągnięciem efektów uczenia się:
Liczba punktów ECTS na zajęciach wymagających bezpośredniego udziału nauczycieli akademickich:
Język prowadzenia zajęć:
polski
Liczba punktów ECTS, którą student uzyskuje w ramach zajęć o charakterze praktycznym:
Formy zajęć i ich wymiar w semestrze:
  • Wykład0h
  • Ćwiczenia30h
  • Laboratorium0h
  • Projekt0h
  • Lekcje komputerowe0h
Wymagania wstępne:
Limit liczby studentów:
Cel przedmiotu:
Zapoznanie z tematyką pracy dyplomowej i zagadnieniami towarzyszącymi. Celem seminarium jest zapewnienie rytmicznej realizacji pracy dyplomowej i jej bieżąca kontrola.
Treści kształcenia:
Ć - W trakcie zajęć seminaryjnych studenci referują i dyskutują postępy w wykonaniu prac dyplomowych. Każdy uczestnik seminarium powinien co najmniej dwukrotnie przedstawić tematykę własnej pracy (w początkowej i zaawansowanej fazie realizacji), a także aktywnie uczestniczyć w dyskusji na temat innych prac. Jako uzupełnienie prezentacji ustnej, uczestnik składa prowadzącemu pisemne streszczenie. Celami seminarium są: - kształtowanie umiejętności samodzielnej prezentacji rozwiązywanych problemów technicznych oraz zabierania głosu w dyskusji; - zapoznanie ogółu studentów ze wszystkimi tematami prac dyplomowych w grupie seminaryjnej, a tym samym stworzenie możliwości współpracy i wzajemnej pomocy, przez dyskusję na zajęciach seminaryjnych lub w innej formie.
Metody oceny:
Zaliczenie na podstawie obecności i aktywnego udziału w zajęciach, złożonych streszczeń wystąpień seminaryjnych tych wystąpień.
Egzamin:
Literatura:
Literatura wskazana przez kierującego pracą dyplomową.
Witryna www przedmiotu:
Uwagi:

Efekty uczenia się