- Nazwa przedmiotu:
- Nowoczesne materiały polimerowe
- Koordynator przedmiotu:
- prof. dr hab. inż. Zbigniew Florjańczyk, prof. dr hab. inż. Gabriel Rokicki
- Status przedmiotu:
- Fakultatywny dowolnego wyboru
- Poziom kształcenia:
- Studia I stopnia
- Program:
- Technologia Chemiczna
- Grupa przedmiotów:
- Technologia Tworzyw Sztucznych
- Kod przedmiotu:
- brak
- Semestr nominalny:
- 7 / rok ak. 2010/2011
- Liczba punktów ECTS:
- 3
- Liczba godzin pracy studenta związanych z osiągnięciem efektów uczenia się:
- Liczba punktów ECTS na zajęciach wymagających bezpośredniego udziału nauczycieli akademickich:
- Język prowadzenia zajęć:
- polski
- Liczba punktów ECTS, którą student uzyskuje w ramach zajęć o charakterze praktycznym:
- Formy zajęć i ich wymiar w semestrze:
-
- Wykład0h
- Ćwiczenia30h
- Laboratorium0h
- Projekt0h
- Lekcje komputerowe0h
- Wymagania wstępne:
- Technologia chemiczna
- Limit liczby studentów:
- Cel przedmiotu:
- Głównym celem przedmiotu jest wskazanie aktualnych trendów w chemii i technologii materiałów polimerowych, które znajdują specyficzne zastosowania w różnych dziedzinach techniki, medy-cynie, rolnictwie i szeroko rozumianej ochronie środowiska.
- Treści kształcenia:
- Głównym celem przedmiotu jest wskazanie aktualnych trendów w chemii i technologii materiałów polimerowych, które znajdują specyficzne zastosowania w różnych dziedzinach techniki, medy-cynie, rolnictwie i szeroko rozumianej ochronie środowiska. Są to zagadnienia daleko wykraczające poza klasyczny kurs chemii i polimerów, a podstawą do przygotowania wystąpień będą opracowania monograficzne, artykuły przeglądowe oraz informacje dostępne w Internecie. Studenci dostaną do wyboru zestaw tematów przygotowany przez prowadzącego, ale możliwe jest też prezentowanie innych zagadnień wynikających z indywidualnych zainteresowań prelegentów. Prowadzący konsultuje na bieżąco wyniki poszukiwań, a na tydzień przed prezentacją wspólnie z prelegentem określa zakres prezentowanego materiału. Ostateczna ocena jest wypadkową jakości prezentacji oraz zaangażowania w dyskusji nad prezentacjami pozostałych uczestników seminarium.
- Metody oceny:
- referat
- Egzamin:
- Literatura:
- brak
- Witryna www przedmiotu:
- Uwagi:
Efekty uczenia się