- Nazwa przedmiotu:
  - Technologia informacyjna
 
    - Koordynator przedmiotu:
  - dr inż. Michał Huettner 
 
    - Status przedmiotu:
  - Obowiązkowy
 
    - Poziom kształcenia:
  - Studia I stopnia
 
    - Program:
  - Inzynieria Chemiczna i Procesowa
 
    - Grupa przedmiotów:
  - Obowiązkowe
 
    - Kod przedmiotu:
  - brak
 
    - Semestr nominalny:
  - 1 / rok ak. 2011/2012
 
    - Liczba punktów ECTS:
  - 2
 
    - Liczba godzin pracy studenta związanych z osiągnięciem efektów uczenia się:
  
    - Liczba punktów ECTS na zajęciach wymagających bezpośredniego udziału nauczycieli akademickich:
  
    - Język prowadzenia zajęć:
  - polski
 
    - Liczba punktów ECTS, którą student uzyskuje w ramach zajęć o charakterze praktycznym:
  
    - Formy zajęć i ich wymiar w semestrze:
 
        - 
            
                - Wykład0h
 
                - Ćwiczenia0h
 
                - Laboratorium0h
 
                - Projekt0h
 
                - Lekcje komputerowe0h
 
            
         
    - Wymagania wstępne:
  - brak
 
    - Limit liczby studentów:
  
    - Cel przedmiotu:
  - Przedmiot obejmuje naukę pracy w sieci Novell Netware 5.0 oraz zastosowanie pakietu MSOffice w typowych pracach inżynierskich.
 
    - Treści kształcenia:
  - Korzystanie z zasobów sieci. MS Excel w zastosowaniach inżynierskich (proste obliczenia, formuły, funkcje, sporządzanie wykresów, prosta kwerenda). Tworzenie dokumentu za pomocą edytora MS Word. Przygotowywanie prezentacji przy użyciu MS Power Point.
 
    - Metody oceny:
  - Zaliczenie przedmiotu następuje w wyniku akceptacji przez prowadzącego wszystkich projektów wykonywanych podczas ćwiczeń, zaliczenie projektu końcowego oraz wykazania się w indywidualnej rozmowie opanowaniem programu.
 
    - Egzamin:
  
    - Literatura:
  - "Microsoft Excel 2000 krok po kroku" Wydawnictwo RM Warszawa 1999 "Microsoft Word 2000 krok po kroku" Wydawnictwo RM Warszawa 1999 "Microsoft Access 2000 krok po kroku" Wydawnictwo RM Warszawa 1999
 
    - Witryna www przedmiotu:
  
    - Uwagi:
  
    Efekty uczenia się