- Nazwa przedmiotu:
- Projektowanie i osiąganie uznania społecznego
- Koordynator przedmiotu:
- dr Krystyna SERWIN-JAKUBOWSKA
- Status przedmiotu:
- Obowiązkowy
- Poziom kształcenia:
- Studia I stopnia
- Program:
- Informatyka
- Grupa przedmiotów:
- Kierunkowe
- Kod przedmiotu:
- POUS
- Semestr nominalny:
- 3 / rok ak. 2011/2012
- Liczba punktów ECTS:
- 3
- Liczba godzin pracy studenta związanych z osiągnięciem efektów uczenia się:
- Liczba punktów ECTS na zajęciach wymagających bezpośredniego udziału nauczycieli akademickich:
- Język prowadzenia zajęć:
- polski
- Liczba punktów ECTS, którą student uzyskuje w ramach zajęć o charakterze praktycznym:
- Formy zajęć i ich wymiar w semestrze:
-
- Wykład0h
- Ćwiczenia30h
- Laboratorium0h
- Projekt0h
- Lekcje komputerowe0h
- Wymagania wstępne:
- Limit liczby studentów:
- Cel przedmiotu:
- <P>Sztuka sprzedawania jest sztuką pokazywania. Niezależnie od ról pełnionych w społeczeństwie, bierzemy udział w różnych sytuacjach w których "kupujemy" lub "sprzedajemy" wiedzę. Treści stanowiące efekt doświadczenia i uczenia się trzeba w konstruktyw
- Treści kształcenia:
- <OL><LI>Wiedza jako produkt ( przykłady, metody efektywnej selekcji produktów) (6h). </LI> <LI>Społeczne oczekiwania i sposoby percepcji potencjalnych nabywców (4 h).</LI> <LI>Typy przewagi nad konkurencją (ocena bieżącej koniunktury) (2h). </LI> <LI>Wy
- Metody oceny:
- Egzamin:
- Literatura:
- <OL><LI>Gustaw Le Bon,<I> Psychologia tłumu,</I> PWN, W- wa 1994 </LI> <LI>Krzysztof Wyżykowski,<I> Marketing,</I> Oficyna wydawnicza"ME sc",W-wa 2000</LI> <LI>Lechosław Grabarski,<I> Zachowania nabywców,</I> PWE, W-wa 2001 </LI> <LI> Peter H. Lindsay, Do
- Witryna www przedmiotu:
- Uwagi:
Efekty uczenia się