- Nazwa przedmiotu:
- Podstawy marketingu
- Koordynator przedmiotu:
- dr inż. Alvin Gajadhur
- Status przedmiotu:
- Fakultatywny dowolnego wyboru
- Poziom kształcenia:
- Studia II stopnia
- Program:
- Biotechnologia
- Grupa przedmiotów:
- Obieralne
- Kod przedmiotu:
- brak
- Semestr nominalny:
- 2 / rok ak. 2011/2012
- Liczba punktów ECTS:
- 1
- Liczba godzin pracy studenta związanych z osiągnięciem efektów uczenia się:
- Liczba punktów ECTS na zajęciach wymagających bezpośredniego udziału nauczycieli akademickich:
- Język prowadzenia zajęć:
- polski
- Liczba punktów ECTS, którą student uzyskuje w ramach zajęć o charakterze praktycznym:
- Formy zajęć i ich wymiar w semestrze:
-
- Wykład15h
- Ćwiczenia0h
- Laboratorium0h
- Projekt0h
- Lekcje komputerowe0h
- Wymagania wstępne:
- brak
- Limit liczby studentów:
- Cel przedmiotu:
- Celem wykładu jest zapoznanie słuchaczy z podstawami marketingu w zakresie niezbędnym do swobodnego porozumiewania się i współpracy z działem marketingu przedsiębiorstwa.
- Treści kształcenia:
- Przedmiot obejmuje informacje o zachowaniach konsumentów i ich warunkowaniu, problemy segmentacji rynku, zagadnienia związane z badaniami marketingowymi, źródłami informacji rynkowych, oraz tematy związane z produktem, ceną, dystrybucją, komunikacją, reklamą i badaniami rynkowymi. Zagadnienia są ilustrowane na przykładach marketingu leków, parafarmaceutyków, kosmetyków i środków ochrony roślin.
- Metody oceny:
- brak
- Egzamin:
- Literatura:
- brak
- Witryna www przedmiotu:
- Uwagi:
Efekty uczenia się