- Nazwa przedmiotu:
- Seminarium dyplomowe
- Koordynator przedmiotu:
- Kierownik jednostki dyplomującej
- Status przedmiotu:
- Obowiązkowy
- Poziom kształcenia:
- Studia I stopnia
- Program:
- Technologia Chemiczna
- Grupa przedmiotów:
- Obowiązkowe
- Kod przedmiotu:
- brak
- Semestr nominalny:
- 7 / rok ak. 2011/2012
- Liczba punktów ECTS:
- 2
- Liczba godzin pracy studenta związanych z osiągnięciem efektów uczenia się:
- Liczba punktów ECTS na zajęciach wymagających bezpośredniego udziału nauczycieli akademickich:
- Język prowadzenia zajęć:
- polski
- Liczba punktów ECTS, którą student uzyskuje w ramach zajęć o charakterze praktycznym:
- Formy zajęć i ich wymiar w semestrze:
-
- Wykład0h
- Ćwiczenia30h
- Laboratorium0h
- Projekt0h
- Lekcje komputerowe0h
- Wymagania wstępne:
- Projektowanie procesów technologicznych
- Limit liczby studentów:
- Cel przedmiotu:
- Celem przedmiotu jest przygotowanie do samodzielnego przedstawienia wyników prac realizowanych w ramach inżynie-rskiego laboratorium dyplomowego w oparciu o przygotowywane założenia do projektu procesowego będącego tematem pracy dyplomowej.
- Treści kształcenia:
- Celem przedmiotu jest przygotowanie do samodzielnego przedstawienia wyników prac realizowanych w ramach inżynie-rskiego laboratorium dyplomowego w oparciu o przygotowywane założenia do projektu procesowego będącego tematem pracy dyplomowej.
Podczas zajęć student zapoznaje się z tematyką prac badawczych aktualnie prowadzonych w zakładzie dyplomującym, aktywnie uczestniczy w dyskusji prowadzonej w toku seminarium, prezentuje wyniki własnej pracy dyplomowej.
- Metody oceny:
- seminarium
- Egzamin:
- Literatura:
- brak
- Witryna www przedmiotu:
- Uwagi:
Efekty uczenia się
Profil ogólnoakademicki - wiedza
- Efekt W01
- ma ogólną wiedzę teoretyczną z zakresu chemii, fizyki, matematyki i in., a także wiedzę specjalistyczną związaną z tematyką pracy dyplomowej, oraz zasad projektowania procesów technologicznych w stopniu umożliwiającym opracowanie wyników badań własnych i przedstawienie prezentacji dla studentów specjalności
Weryfikacja: zaliczenie
Powiązane efekty kierunkowe:
K_W01, K_W02, K_W03, K_W04, K_W05, K_W06, K_W07, K_W08, K_W09, K_W10, K_W11, K_W12, K_W13, K_W14, K_W15, K_W16
Powiązane efekty obszarowe:
T1A_W01, T1A_W01, T1A_W01, T1A_W03, T1A_W01, T1A_W03, T1A_W03, T1A_W04, T1A_W06, T1A_W07, T1A_W05, T1A_W02, T1A_W02, T1A_W06, T1A_W02, T1A_W02, T1A_W02, T1A_W08, T1A_W09, T1A_W11, T1A_W10
Profil ogólnoakademicki - umiejętności
- Efekt U01
- potrafi z literatury, baz danych i innych źródeł pozyskiwać (a także interpretować i oceniać wartość) informacje potrzebne do przygotowania prezentacji związanej z wykonywaną pracą dyplomową
Weryfikacja: zaliczenie
Powiązane efekty kierunkowe:
K_U01, K_U03 , K_U04, K_U05
Powiązane efekty obszarowe:
T1A_U01, T1A_U03, T1A_U06, T1A_U02, T1A_U03, T1A_U06, T1A_U03
- Efekt U02
- potrafi wygłosić na forum publicznym prezentację związaną z wykonywaną pracą dyplomową, uzupełniając ja o elementy popularyzujące badaną tematykę, a także poprowadzić dyskusję po prezentacji (w roli specjalisty)
Weryfikacja: zaliczenie
Powiązane efekty kierunkowe:
K_U01, K_U03 , K_U05, K_U06, K_U07, K_U08, K_U10, K_U11 , K_U12 , K_U14 , K_U16, K_U19 , K_U20, K_U21, K_U22, K_U23, K_U24, K_U25, K_U26
Powiązane efekty obszarowe:
T1A_U01, T1A_U03, T1A_U06, T1A_U03, T1A_U04, T1A_U04, T1A_U07, T1A_U08, T1A_U08, T1A_U08, T1A_U11, T1A_U08, T1A_U10, T1A_U11, T1A_U12, T1A_U12, T1A_U13, T1A_U14, T1A_U15, T1A_U16
- Efekt U03
- zapoznaje się z tematyką prac badawczych prowadzonych w zakładzie dyplomującym, aktywnie uczestniczy w dyskusjach w czasie prezentacji innych studentów / zaproszonych gości
Weryfikacja: zaliczenie
Powiązane efekty kierunkowe:
K_U01, K_U03 , K_U12 , K_U14 , K_U16, K_U19 , K_U20, K_U21, K_U22, K_U23, K_U24, K_U25, K_U26
Powiązane efekty obszarowe:
T1A_U01, T1A_U03, T1A_U06, T1A_U08, T1A_U11, T1A_U08, T1A_U10, T1A_U11, T1A_U12, T1A_U12, T1A_U13, T1A_U14, T1A_U15, T1A_U16
Profil ogólnoakademicki - kompetencje społeczne
- Efekt K01
- wykazuje krytyczną samoocenę zasobu swojej wiedzy i umiejętności, potrafi określić swoje mocne i słabe strony, wykazuje samodzielność w zakresie rozwijania umiejętności i poszerzania wiedzy, a także wytyczania i realizacji celów w krótkim i długim horyzoncie czasowym
Weryfikacja: zaliczenie
Powiązane efekty kierunkowe:
K_K01, K_K02, K_K03, K_K04, K_K06
Powiązane efekty obszarowe:
T1A_K01, T1A_K01, T1A_K02, T1A_K05, T1A_K02, T1A_K04, T1A_K05, T1A_K06
- Efekt K02
- aktywnie bierze udział w życiu intelektualnym Wydziału, interesuje się prowadzonymi badaniami, bierze udział w seminariach, zabiera głos w dyskusji
Weryfikacja: zaliczenie
Powiązane efekty kierunkowe:
K_K02, K_K03, K_K07, K_K08
Powiązane efekty obszarowe:
T1A_K01, T1A_K02, T1A_K05, T1A_K05, T1A_K07