- Nazwa przedmiotu:
- SEMINARIUM WYBIERALNE 3
- Koordynator przedmiotu:
- Status przedmiotu:
- Obowiązkowy
- Poziom kształcenia:
- Studia I stopnia
- Program:
- Architektura i urbnistyka
- Grupa przedmiotów:
- Wspólne
- Kod przedmiotu:
- Semestr nominalny:
- 8 / rok ak. 2011/2012
- Liczba punktów ECTS:
- 2
- Liczba godzin pracy studenta związanych z osiągnięciem efektów uczenia się:
- Liczba punktów ECTS na zajęciach wymagających bezpośredniego udziału nauczycieli akademickich:
- Język prowadzenia zajęć:
- polski
- Liczba punktów ECTS, którą student uzyskuje w ramach zajęć o charakterze praktycznym:
- Formy zajęć i ich wymiar w semestrze:
-
- Wykład0h
- Ćwiczenia0h
- Laboratorium0h
- Projekt0h
- Lekcje komputerowe0h
- Wymagania wstępne:
- Limit liczby studentów:
- Cel przedmiotu:
- Treści kształcenia:
- Tematyka zajęć zmienia się corocznie w zależności od oferty dydaktycznej. Tematyka zajęć: seminaria do wyboru, poszerzające wiedzę w obszarze zainteresowań studenta. Na semestrze należy wybrać nominalnie dwa seminaria (3 i 4).
- Rewitalizacja obiektów poprzemysłowych.
Tematyka zajęć: W ramach zajęć prowadzonych systemem seminaryjnym, będą omawiane i dyskutowane zagadnienia związane z: - historią obszarów przemysłowych końca XIX i początku XX wieku, - systematyką konstrukcyjno-przestrzenną budynków przemysłowych halowych, wielokondygnacyjnych i specjalnych, - problematyką konstrukcyjną adaptacji budynków przemysłowych halowych i wielokondygnacyjnych do funkcji handlowo-usługowych. - Seminarium Warszawa-Berlin: Polish-German Design Workshop. Tematyka zajęć: Tematyka przedmiotu związana jest z najnowszymi problemami rozwoju dwóch miast: Warszawy i Berlina, w zakresie ich zagospodarowania przestrzennego. - Fotografia cyfrowa w architekturze. Zajęcia podzielono na trzy bloki tematyczne: cz1. – teoria fotografii, cz2. – praktyka ćwiczenia warsztatowe, cz3. – wymiana doświadczeń i wiedzy zdobytej w ramach samodzielnych studiów nad tematem.
- Metody oceny:
- Egzamin:
- Literatura:
- Witryna www przedmiotu:
- Uwagi:
Efekty uczenia się